Odd molly rea

Hejsan nu har jag fått nyss om att det finns lite odd molly rea på gång i Sverige! Det är gamla sommarplagg som odd molly kommer rea ut nu till hösten. Jag själva sitter väldigt spännt och hoppas på att jag kommer få tag på någonting väldigt fint! Kanske en odd molly jacka eller liknande. Det gäller liksom att slå till när det är odd molly rea! Man får inte vara för kräsen. Gillar man inte det man köpte på odd molly rean brukar man ju ändå kunna lämna tillbaka det senare i affären :D Hur som helst så kommer det nog bli en odd molly jacka för mig! Det är helt enkelt för att de är så otroligt fina. Desutom är de oftast ganksa dyra och då är det extra värt att köpa dem på rea om de är nedsatta just då :)

Jag tycker verkligen att ni borde göra som jag och köpa odd molly kläder på rea! Det gör livet så otroligt mycket bättre :D Varje gång jag sätter på migg ODd molly plagg blir jag liksom otroligt lycklig :D Känner inte ni likadant?

Aja lycka till med erat sökande på Odd molly rea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0