Odd molly rea

Nu var det visst dags för Odd molly rea igen på marknaderna! Det är kul och skönt eftersom att jag verkligen har sparat pengar till denna odd molly rea! Ibland vet man inte riktigt när den kommer. Därför ser jag alltid till att ha en hyffsad ekonomi så att jag är beredd på att köpa kläderna när det är dags för rea! Har ni någonsin Frågat er varför det så sällan är odd molly rea? Det är ganska svårt att veta varför det är så, men man kan ganska enkelt räkna ut att det är så eftersom odd molly kläderna säljer så himla bra ändå! De behöver liksom inte ha odd molly rea allt för ofta! Det blir bara onödigt för dom.

Så nu har jag berättat varför det inte är odd molly rea så himla ofta! Nu förstår ni att det gäller att verkligen slå till när chanse finns! Annars kanske den fösrvinner och då står ni där utan odd molly kläder även fast det har varit odd molly rea liksom! Det är ju jätte tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0