Ännu mera odd molly rea!

Nu är det faktiskt så att odd molly släpper lite nya kläder till vintern! Därför kommer de gammla kolektionerna säljes till ett mycket lägre pris. Jag har rätt bra koll på detta eftersom jag har en kompis som jobbar borta på odd molly. Därför bör alla ni Odd molly älskare vara förberedda på en stor Odd molly rea som antagligen snart kommer inträffa.

Jag själv har alltid odd molly på mig! Nästa alla mina plagg har jag dock köpt på rea eftersom det annars brukar bli ganska dyrt. För att inte tära på ekonomin gäller det som jag beskrev ovan att vara beredd när rean inträffar. Odd molly rea sker nämligen inte allt för ofta!

Jag återkommer i senare inlägg om hur rea situationen utvecklar sig!
Hälsningar från en Odd molly älskare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0