Odd Molly Blogg

Odd Molly bloggar har blivit ett vanligt fenomen på nätet. Varför vet jag inte, men jag har som alla andra startat en odd molly blogg. Anledningen är att jag älskar alla fina odd molly kläder och gärna skriver om dem. Jag har tänkt göra en lista med alla odd molly bloggar på nätet, men jag har än så länge inte hunnit med det... Kanske gör jag det imorgon, min dag idag har nämligen varit ganska seg. Allting började med att jag inte kunde sova inatt vilket ledde till att jag var helt dö trött när jag vaknade vid kl 13:00.

Under dagen har jag sedan gjort lite allt möjligt. Har handlat lite på odd molly rea. Designat min odd molly blogg och testat lite odd molly kläder. Älskar verkligen klädmärket. Kläderna är så underbara! Kan verkligen inte säga annat. Längtar tills jag får min lön så jag kan köpa mera odd molly kläder på rea. Jag tänker försöka presentera plaggen på min odd molly blogg om jag får tillfälle för det. Där jag bor har vi tyvärr inte så bra internet därför kan jag inte uppdatera min odd molly blogg speciellt ofta. Jag hoppas ni har förståelse för det.

Har ni något tips på odd molly bloggar där ute så får ni gärna dela med er. Tack för nu och hoppas att ni gillar min odd molly blogg! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0